ALBION FAQ ver 1.3
by Yegor Tsinko
----------------------------------------------------------------------------
Цей FAQ зроблений на основі базарів в RU.GAME.RPG, тобто не я відповідав на
ці питання. Тому велика подяка тим людям, які задавали ці питання і
тим хто відповідав на них.
Ось ці люди:
Andrey Kochetkov 2:5055/47.4
Andrey Petroff
Alexander Kohanov 2:5010/34.11
Alexey Starchikhin 2:5095/4.67
Nikolay Nikiforov 2:5030/306.567
Sergey Bolshego 2:5020/671.191
Mikle Wizard
Ilya Dikov 2:5020/677.66
Alexander Bookreev 2:5045/25.2
Alexey Ivanov 2:5030/340
Constantin Belov 2:5020/368.19
Eugene Roginski
Yuri Rezvov
Ну і тим кого я забув написати.
----------------------------------------------------------------------------
Q: А як знешкодити trap на самому початку, той який у вигляді 3 гілок,
що хитаються?
A: Факел погаси - і все :) (Вони на світло реагують)
----------------------------------------------------------------------------
Q: Трапився тут затик :( Броджу майже на самому початку. Погналися ми за
вбивцею, добігли до Old Farmer, там всіх винесли, цьому чуду блакитному,
який говорити любить, кристал музичний дали, чийсь скелет бачили. Так ось
питання, що робити далі ??
A: Моя тобі порада - ретельніше перекладай текст. Знайшов ти труп виконавця -
треба тепер замовника шукати. Походи, порозмовляй з народом в місті -
хто-небудь його ніж взнає...
----------------------------------------------------------------------------
Q: Для чого потрібні очі намальовані на стінах в горах?
A: Після квеста з компроматом, якщо ти поїдеш з Фріллом, то він тебе відвезе
до Enlighted Ones, це їх система телепортів, юзиться за допомогою талісмана,
який є у NPC, який підійде до тебе у enlighted ones.
----------------------------------------------------------------------------
Q: А як визначити, що за спелл на ітемі?
A: На другому острові в друїдів (задешево). В місті в пустелі
(за скажені бабки). Крім спелла визначається кількість
зарядів, сила спелла і інші плюси/мінус ітема, наприклад
Strength +20.
----------------------------------------------------------------------------
Q: А як мені взяти другу частину документа в бармена в Іскаєвському селі?
A: Треба, щоб квест прокрутився, поговорити з бабкою в таверні Беловено,
вона в тебе попросить компромат. В будь-якому випадку, треба просто
розмовляти з народом, тоді життя буде йти вперед і другу частину документа
тобі бармен дасть.
----------------------------------------------------------------------------
Q: В Контоса в підземеллі є місце, де в скрині лежить крутий амулет, а
поряд написано: "Всякий, побачивший амулет, повинен померти!" І правда: як
береш амулет, так підлога при виході з кімнати перетворюється в лаву, і ніяк
не можна вийти. Чи можна як-небудь заволодіти цим амулетом, і, якщо так, то
як?
A: Там одна стіна проходиться наскрізь.
----------------------------------------------------------------------------
Q: Так я всетаки не зрозумів, як штовхати сюжет вперед коли в шахтарське
місто приїжджаєш. На південь, до корабля, мені не пробратися, там скрізь
камені.
A: А ось і не вгадав! На південь тобі і треба. Там є вхід в іншу печеру.
Туди можна і самому пройти, а якщо проблеми, то один товариш за gem
тебе туди проведе в кращому вигляді. Тільки знайти його не просто...
----------------------------------------------------------------------------
Q: Дійшов я до міста в пустелі, звідки мене мужик за камені проводить до
проходу крізь гори до корабля. І тут виникає трабл - в печері цій така
купа плохішей, що пройти її неможливо 8-(.
A: Незрозуміло. Повинна проходитися досить легко до цього моменту.
Просто пробіжи її швидко. Ніхто ж не примушує всіх вбивати.
----------------------------------------------------------------------------
Q: Ось стою я перед закритими дверима на станції і не знаю який код їй
потрібен 8-(((. Знайшов два папірці (1 і 3). На першому написано 12, на
третьому 4. А де другий папірець?
A: Запевняю, що другий папірець знаходиться акуратно між першим і третім.
Може ти сейф який в стінці не знайшов або кнопу яку пропустив.
Ну і на всякий випадок код: 4312.
----------------------------------------------------------------------------
Q: Образливо, застряв і ідей ніяких. Добрався до підземель в Kenget Kamulos
поверха так до четвертого і встав. Було приблизно наступне.
Зайшов на рівень з лавою. Спустився в північний прохід. Клацнув
рубильником і взяв в скрині папірець. Піднявся і спустився в південний.
Погасив обидва вогники і смикнув рубильник. І тут трапилося страшне,
тобто нічого не трапилося. І куди далі, може я щось пропустив?
A: Ось кнопку ти і пропустив. Там де розвилка до північних і південних сходів.
Від них на південь декілька (2-4) квадратів по проходу з факелами зліва
буде кнопка і за нею треті сходи.
----------------------------------------------------------------------------
Заліз в підземелля під equipment guild і з'явилися питання:
Q: Знайшов камінь "1000 vision" - що з ним робити? Про нього каже один
мужик у гірників, але мимохідь.
A: Я приніс його в Diamond Polishers Guild і там мужик каже, коли його
йому показуєш - встав в великий орнамент в демонстраційному залі.
Зал цей перед самим входом - орнамент на підлозі. Use його на орнамент -
тут спіч невеликий, камінь зростає дуже сильно і хто його
відтоді торкається, той лікується до максимума.
Q: Поруч з каменем є кімната з приблизно 20-а animals_3 - ну ніяк
не можу їх пройти. Чи не підкажете- є там щось цікаве чи ні?
A: Якщо йдеш туди в потрібний час і з потрібним спеллом (Demon Exodus
по-моєму, не пам'ятаю вже) те можна отримати море експи.
Q: На самому верхньому рівні є кімната з ковадлом - для чого?
A: Прикол. Перетворює один вид зброї в іншій.
----------------------------------------------------------------------------
Q: Який колірний код треба набирати в кінці на кораблі на наполних кнопках?
A: здається так:
R R - Red
RG G - Green
B C B - Blue
BRGC C - Cyan
( і кнопочку треба натиснути - я натискав яка з півдня - але нібито не повинно
мати особливого значення )
----------------------------------------------------------------------------
EOF!
=============================================================
Переклад - Olexandr Slobodyan, 03.II.2002
|